ISP Support center
1.
Helpdesk - pomoc telefoniczna świadczone przez wykwalifikowanych pracowników.
2.
Monitorowanie dostępności usług
3.
Najwyższy szybkość reakcji i naprawy usterek
4.
Automatyzacja instalacji aktualizacji i patch'ów
5.
Okresowe wizyty kontrolne
Opieka serwisowa

Zebezpieczenie działania kluczowych procesów biznesowych

Dla Instytutu najważniejsze są stałe relacje z klientem. Osiągnięcie stałego wysokiego poziomu satysfakcji wymaga najwyższych kompetencji serwisowych. Sprawny serwis, odpowiednia polityka aktualizacji oprogramowania oraz najwyższe kompetencje techniczne gwarantują długi okres pracy systemu wraz ze wszystkimi korzyściami z zastosowania najnowocześniejszych technologii.

Wsparcie użytkowników

Konsultanci Instytutu są zawsze gotowi świadczyć pomoc użytkownikom. W ramach odpowiednich pakietów serwisowych, klient może otrzymywać wsparcie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Aktualizacje wersji Core

W ramach kontraktu serwisowego nasi klienci otrzymują bezpłatnie aktualizacje wersji Core - jądra systemu. Gwarantuje to zgodność z rozwijającymi się technologiami oraz stałą dawkę rozszerzeń funkcjonalnych.

Reakcja na czas

Nasz dział wsparcia ma doświadczenie w zapewnianiu użytkownikom najszybszych czasów reakcji. Dzięki doświadczeniom zespołów przy pracy z systemami gdzie wymagania względem czasu reakcji były na poziomie 15 minut, nasi klienci mogą być pewni sprawnej obsługi.

Łączność ze specjalistami

W przypadku systemów dziedzinowych, zadania stawiane przed wsparciem technicznym nie polegają na udzielaniu podstawowych odpowiedzi z obsługi oprogramowania. Ważne dla ciągłości pracy naszych klientów jest możliwość dostępu do wiedzy najlepszych specjalistów ISP.