Kontakt

Dbamy o twoją prywatność.
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z Polityką ochrony prywatności. Czytaj więcej: Polityka plików cookies

Pomoc techniczna

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika wsparcia technicznego, w dziale help desk/ support. Chcemy związać się z Tobą na dłuższy czas, dlatego szukamy osoby, która dąży do ciągłego rozwoju i "mierzy wysoko". Na początku przejdziesz serię szkoleń i warsztatów, w których zostaniesz wprowadzony w aspekty działania systemu Synaptic. Będziesz miał możliwość współpracy ze specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Docelowo staniesz się wykfalifikowanym pracownikiem działu technicznego, z szeroką wiedzą w zakresie informatyki i logistyki. Twoimi głównymi zadaniami będzie opieka nad Klientami i rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko pojętej informatyki. Jeśli jesteś osobą ambitną i gotową na ciągłe poszerzanie swojej wiedzy i kompetencji, wyślij nam swoją aplikację.

Wymagania podstawowe:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Bardzo dobra znajomość systemów z rodziny Windows
  • Dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Podstawowa znajomość tematyki baz danych
  • Podstawowa znajomość aspektów związanych z programowaniem
  • Komunikatywność
  • Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Umiejętność pracy w zespole

Zadania pracownika:

  • Świadczenie pomocy telefonicznej bądź mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów
  • Wsparcie działów rozwoju oprogramowania oraz biznesu w zakresie projektowania i testowania aplikacji
  • Sprawdzanie zgodności aplikacji ze specyfikacją
  • Raportowanie wyników testów w systemie rejestracji błędów
  • Udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych na etapie projektowania oraz opracowywanie scenariuszy testowych
  • Wdrażanie nowych użytkowników systemu
  • Wprowadzanie konfiguracji oraz parametryzacji do wdrażanych systemów
  • Instalacja środowisk serwerowych oraz klienckich
  • Przygotowanie dokumentacji technicznej oraz użytkowej
  • Udział w zespołach wdrożeniowych

Mile widziane:

  • Wykształcenie logistyczne, techniczne - (w trakcie studiów) mile widziane
  • Mile widziana jest wiedza z zakresu IT i logistyki, która niekoniecznie jest poparta wykształceniem i certyfikatami- wystarczy, że ją nam udowodnisz
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w wymiarze całego etatu
  • Elastyczny czas pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wprost proporcjonalne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
  • Możliwość szybkiego rozwoju oraz podejmowania nowych wyzwań zawodowych
  • Możliwość wykazywania się kreatywnością w realizacji wyznaczonych zadań
  • Ciekawą pracę, pozbawioną rutyny i schematyczności
  • Pracę w młodym i zgranym zespole
  • Stabilność zatrudnienia

Dołącz do nas już teraz!

Wgrany plik waży więcej niż 10MB. Wgraj CV nie przekraczające 10MB :)