Nasze rozwiązania są wykorzystywane w małych jak i dużych przedsiębiorstwach z różnych branż. Mamy na celu dostarczać naszym Klientom dodatkowe możliwości rozwoju, poprzez systemy informatyczne bezpośrednio wspierające efektywność działania. Chcemy zmieniać świat i dostarczać technologie, które zwiększają możliwości rozwoju każdego człowieka i organizacji.
System logistyczny z nieograniczonymi możliwościami adaptacji i skalowania, wspierający efektywne zarządzanie logistyką magazynu, produkcji i transportu. Lider na polskim rynku systemów IT dla przedsiębiorstw logistycznych. Swoim działaniem obejmuje wszystkie elementy łańcucha dostaw.
Platforma Synaptic to systemy klasy WMS, MES, TMS, TOS, YMS, RMA, AMS i B2B w ramach jednej aplikacji, co pozwala tworzyć innowacyjne procesy, w pełni odwzorowujące logikę biznesową firmy. System jest skierowany dla wszystkich branż i przedsiębiorstw, dzięki szerokim możliwościom konfiguracyjnym i ułatwionej dedykacji.
Czytaj więcej o SynapticWieloletnie doświadczenie naszych konsultantów i wdrożeniowców pozwala zmaksymalizować korzyści z wdrożenia Systemu Synaptic. Zobacz jakie kluczowe usługi wspomagają wdrożenie systemu do obsługi logistyki.
Uzyskanie rzetelnej analizy potrzeb i charakterystyki procesów występujących w firmie rozpoczyna skuteczne wdrożenie systemu logistycznego. Specjaliści ISP S.A. z zakresu informatyki, logistyki, finansów i zarządzania przygotują kompleksowy model logiki biznesowej.
Skuteczny przepływ informacji w rozproszonych środowiskach informatycznych pozwala zachować spójność logiki biznesowej w firmie. Technologia Synaptic pozwala na łatwą integrację z innymi systemami zewnętrznymi, a także automatyką przemysłową.
Minimalizacja ryzyka pozwala efektywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstwa. Efektywne szkolenia i wsparcie pozwalają wykorzystać w pełni sprawdzone i dostosowane rozwiązania, które jest znane użytkownikom.
Wdrożenie systemu informatycznego wymaga rozwiązań technologicznych na najwyższym poziomie. ISP S.A. współpracuje z największymi firmami technologicznymi na świecie i dostarcza najlepsze rozwiązania.
Platforma Coffee AllinOne jest produktem skierowanym do firm eventowych oraz do środowisk naukowych, które organizują eventy i konferencje. Platforma Coffee umożliwia stworzenie wirtualnego wydarzenia, które zaangażuje wszystkich uczestników oraz spełni najbardziej wymagające oczekiwania organizatorów.
Coffee AllinOne składa się z wielu modułów, które można dowolnie ze sobą łączyć. Platforma oferuje indywidualne formularze rejestracyjne, obsługę streamingu live, aplikacje dedykowaną twojemu wydarzeniu, skanowanie i wydawanie identyfikatorów na miejscu, obsługę prac naukowych oraz tworzenie wirtualnych targów.
Czytaj więcej o platformie CoffeePoznaj wszystkie możliwości jakie daje platforma do organizowania eventów online
Udostępnij swoim uczestnikom transmiję wideo na żywo prosto ze studia. Połącz transmisję online z czatem i zadawaniem pytań angażując wszystkich gości.
Specjalnie dedykowana aplikacja mobilna dla twojego wydarzenia. Powiadomienia, agenda, czat i wiele innych zawsze pod ręką uczestnika.
Wirtualne targi z pełną personalizacją stoiska dla wystawców. Dostępne na telefonie, komputerze i tablecie. Bez ograniczeń, jeszcze bliżej sponsorów.
Drukowanie identyfikatorów na miejscu wydarzenia, kontrola dostępu do stref i skanowanie kodów kreskowych dzięki Coffee OnSite.
Personalizowane formularze rejestracyjne, w których sam decydujesz o co spytasz uczestników. Możesz pobierać opłaty rejestracyjne lub zbierać zapisy na prelekcje. Zdecyduj sam!
Wersja platformy dedykowana wydarzeniom naukowym. Obsługa streszczeń i prac naukowych. Możliwość recenzowania oraz wiele innych funkcji specjalnie dla świata nauki.
Obsłużonych
eventów
Doświadczenia
na rynku
Zarejestrowanych
uczestników
Zadowolonych klientów
© 2024 Instytut Studiów Programistycznych S.A.